Kosten voeren administratie 2008
MN-Administraties biedt ook ondersteuning bij het voeren van de administratie voor degenen die het zelf niet (volledig) aandurven.
De onderstaande prijzen voor het voeren van administraties geven een indicatie omtrent de gemiddelde prijs. Heeft u al veel tijd gestoken in het geheel geordend en gesorteerd aanleveren van uw administratie dan bespaart u natuurlijk op de kosten. Ook kunt u de bewuste schoenendoos met bonnen achterlaten en verder geen omkijken willen hebben naar uw administratie. De prijs van onze werkzaamheden zal dan boven de gemiddelde prijs stijgen, maar één ding is zeker: wij geven u voordat wij de werkzaamheden aanvangen zekerheid over de prijs en wij bevestigen dat met een schriftelijke prijsafspraak.
Het kan ook zijn dat u graag zelf alle bonnetjes in wil voeren o op die manier kosten te besparen. En inderdaad, bij ons kan dat! Wij hebben speciaal voor een eenvoudig programma, Ebo genaamd, ontwikkeld en daarmee bespaart u zeker de heflt aan adminsitratiekosten.
De onderstaande prijsopgave gaat er vanuit dat wij de complete administartie voor u verzorgen. Werkt u met Ebo, dan gelden andere tarieven.
De onderstaande opsomming is niet uitputtend. Staat uw omzetklasse er niet bij, neem dan contact met ons op voor prijsopgave. De reden hiervoor is dat bij een hogere omzetten dan € 200.000 de te voeren administratie sterk afhankelijk is van de branche waarin u opereert.
Boekhouding met een omzet tot € 25.000: met balans en winst- en verliesrekening: circa € 550 per jaar |
|
Boekhouding met een omzet tot € 50.000: met balans en winst- en verliesrekening: circa € 800 per jaar |
|
Boekhouding met een omzet tot € 100.000: met balans en winst- en verliesrekening: circa € 1.250 per jaar |
|
Boekhouding met een omzet tot € 200.000: met balans en winst- en verliesrekening: circa € 2.000 per jaar |