Wie zijn wij >
   Oprichter >
   Achtergronden >

Wat doen wij >
   Administraties MKB >

   Inkomstenbelasting >

   Omzetbelasting >

   Vennootschapsbelasting >

Voor wie zijn wij >
   Particulieren >
   Ondernemers >
   Starters >
   Artiesten >
   Verenigingen >

Alle bestingtarieven >

EBO-administratie >

Kosten >

Helpdesk >

MN-Invest >

© 2009 MN-administraties

Contactgegevens

 
Telefoon
   0181 67 11 66
         Mobiel
06 29 318 336
 
Postadres
Pianopad 13,
3208 DM Spijkenisse
E-mail

Algemene informatie: mn@mn-administraties.nl
Webbeheerder:          mn@mn-administraties.nl



Gratis helpdesk

MN-Administraties heeft elektronische helpdesk. Voor deze service worden geen kosten berekend. Wij zien deze service als een drempelverlagend onderdeel van onze werkzaamheden en als de ultieme reclame. Bent u tevreden met ons antwoord, dan zal u waarschijnlijk besluiten om van onze diensten gebruik te gaan maken.

Hieronder staat een overzicht van veelgestelde vragen. Staat uw vraag hier niet bij? Stel deze vraag dan hier!

Hoe werkt MN-Administraties?

Wij hebben kantoor aan huis en alle administratieve handelingen worden van daaruit gedaan. Het bespreken van jaarstukken, aangiften of het beantwoorden van vragen doen wij bij voorkeur bij u thuis in de avonduren of weekenden.

Waarom is MN-Administraties niet duur?

Door het werken vanuit huis en het vasthouden aan de eenmasnzaak zonder personeel zijn er weinig kosten: geen huur van een kantoorpand, geen personeel, geen lease-auto's of dure maatwerksoftware. U betaalt dus alleen voor de kennis en ervaring.

Wat is het belang van een goed administratiekantoor?

Door het missen van fiscale kansen kunt u duizenden euro's teveel belasting betalen. Het kan nog erger: als uw administratiekantoor regelgeving niet goed toepast kan dat hoge naheffingsaanslagen van de belastingdienst tot gevolg hebben. Wees er daarom van overtuigd dat de kwaliteit van uw administratiekantoor zich vertaalt in de belastingaangifte. De kosten van het kantoor verdienen zich dn vanzelf terug.

Waarin onderscheidt MN-Administraties zich van andere kantoren?

Wij hebben het begrip uurtarief overboord gegooid. Dit houdt in dat u aangeeft welke werkzaamheden wij dienen te verzorgen (cafetariamodel), waarna wij u een passende aanbieding doen. Gaat u hiermee akkoord dan is dit een vaste prijs, zonder verassingen en extra uren (meerwerk). Dat risico is voor onze rekening.
Wij zijn wijs geworden in de praktijk en hebben veel ervaring met ondernemen in het midden- en kleinbedrijf. Onze dagelijkse bezigheden als analist van de cijfers van ondernemers en hun branches zorgt ervoor dat wij op de hoogte zijn van allerhande nieuwe (fiscale)wet- en regelgeving.

Zit ik vast aan langlopende contracten?

Nee, als u, om wat voor reden dan ook, niet tevreden bent, dan zullen wij in goed overleg de samenwerking beëindigen.

Wat behoort niet tot een vaste prijsafspraak voor het jaarwerk?

U moet dan denken aan totaal andere werkzaamheden dan jaarrekening, belastingaangifte en het voeren van de administratie. Bijvoorbeeld een liquiditeitsprognose, ondernemingsplan of advies over de beste rechtsvorm. Overigens maken wij voor aanvullende werkzaamheden ook altijd vaste prijsafspraken met u. U weet dus altijd vooraf waar u aan toe bent.

Doet uw administratiekantoor aan startersbegeleiding?

Ja, wij helpen starters op weg in iedere branche of bedrijfstak. Wij zien starters graag uitgroeien tot succesvolle ondernemers en daarom geven wij 50% korting op de administratieve dienstverlening in het eerste boekjaar en de startersbegeleiding kost niets.

Wie is aansprakelijk voor mijn belastingaangifte?

U bent altijd zelf verantwoordelijk voor de (gevolgen van de) ingediende belastingaangifte, ook al is deze door uw boekhouder verzorgd en ook al kan deze daar grove fouten in hebben gemaakt. Zolang uw boekhouder maar een akkoord van u heeft is hij ingedekt.
U doet er dus goed aan een administratiekantoor te nemen dat u vertrouwt en deskundig is. Wij zijn ons bewust van onze taak en uw verantwoordelijkheid richting fiscus.